söndag var de ja..

ohoooo! söndag i all ära! har faktiskt hunnit med ganska mycket idag.
både dressyrtävling och en borlängetripp med jonna. Dressyrtävlingen gick
helt okej, jag är nöjd (: fick dock minus poäng då jag red fel i programmet och
tog för tidiga fattningar och så! haha, men har lärt mig två nya programm som jag
aldrig ridit på 2 veckor nu, så ibland slinter det i skallen! men sånt som händer, är
nöjd och det är huvudsaken (:
 
i borlänge blev det däremot inge köp, haha! snåljudas som jag är......är ju fasen sant, ju
mer pengar man har desto snålare blir man! usch.....fast det är ju alltid bra att man tänker
lite innan man köper saker ;) ska somsagt spara pengar till stockholm i slutet av november, då
jag och jonna åker ner på en weekend till annette och bl.a går på julskyltning i gamla stan, shopping,
mys och GLOBEN HORSE SHOW! SOM Man har/kommer längta ihjäl sig! höjdpunkten för oss häst
människor.
 
just nu sitter jag och har lite ångest inför en ny dryg jobbvecka, suck....städjobb 8 timmar om dagen!
känns som jag kommer dö typ, haha men cash is kingeliking! och det är ju bättre än att sitta hemma
och häcka, så nu ska jag inte klaga ;) drygt med alla människor omkring bara, känner mig
ganska obekväm med att gå runt och städa i klassrum där det sitter folk och hålla på och städa under fötterna
och bara vara allmänt fhhgtejgjöj2teg¨gggjgjgjgj!
 
menmen! nU ser jag fram emot säsongspremiären av solsidan och godiset jag ska inhandla från
söt och surt, hä ä la fint dä!
 
pussen och kramen och nypen i stjärten
 
ojdå, nu blev detta inlägg en hel uppsats! ;PPPPP;P;Ppppp;P
 
 
wooohoooo taggad tjej inför seriepremiären i innebandy, som vi förövrigt var GRYMMA I !!!
bästa laget, älskar alla människor där! så jävla glada, galna och knäppa, precis som mig ;))

Tove

Vart jobbar du? :)

2012-10-08 / 10:34:48
Sofia!

hedemora bostäder :)

2012-10-09 / 14:14:42
URL: http://sofiawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback