saturday

HEJ
haha åh vet inte hur jag ska börja skriva......var så längesen! 
första tanken var "hmm hur ska jag skriva första meningen enligt ett akademiskt skrivande"?!!!
ni förstår, att börja på högskola är inte så jäkla enkelt...referenser dit & referenser hit, skriv sådär & skriv inte så! ja sånt där som man helt enkelt har glömt bort, och jag som har ett lagringsminne på 0,00001 mb i min hjärna så är det en del snurr ibörjan! så det är faktiskt SKÖNT att inte tänka på synonymer och punkter på rätt ställen och skriva i akademisk stil här på bloggen. fast..det skulle ju vara bra att träna på det också, inte så jälla bra om jag börjar skriva i mina uppsatser: tja tja bloggen idag ska jag berätta om hur man delegerar ut medicin till yadayadayada (ja ni som inte vet det så har jag börjat plugga till sjuksköterska) haha jaja nog om det :D
 
hur som så ligger jag sprängfyllt med massa godis (som jag alltid gör efter lördagar) om man skulle sätta en nål mot min mage nu så skulle jag sprängas...
jag har alltid haft en stor last för lösgodis som säkert några av er är medvetna om ;) men nu är jag INTE ens sötsugen längre, ändå så köper jag typ 0,8 kg godis varje helg och trycker i mig, ja jag menar BOKSTAVLIGT trycker i mig, det är som att jag vet att det är min sista dag att leva, på ett ungefär. (det vet man ju iof aldrig) ;) haha...
men hur som, kan man träna så kan man äta! godis tillför ju inget bra i min träning, men det är bra för psyket att veta att man får äta något gött som belöning för allt slit man lägger ner med att sköta kost & träning. ni kan ju tänka er gollum i sagan om ringen när han sitter där hukande och skriker "PRECIOUS" med sin heliga ring, ungefär så är jag med mitt godis haha :( jag vet inte bra....har en liten gollum inom mig kanske...
 
OKEJ det här var inte vad jag skulle skriva om, som vanligt så handlar mina inlägg om helt oväsentliga saker ibland, men men! ;) jag ville iaf berätta att jag har ätit godis. BRA. då vet ni det. 
 
puss 
 
 
bloggar från datorn idag, så har inte några nya bilder inlagda här. Men ni får en bild iallefall från när jag agerade lite modell för första gången, superkul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback