tisdagsmorgon

Godmorgon! 
Ligger helt utslagen i sängen med lite huvudvärk, sovit dåligt inatt & funderade på att gå upp på morgonpromenad när jag vaknade kl 7 men idag prioriterade jag sömnen. 
 
Blev ett sent gympass igår, tränade dressyr efter jobbet sen kom jag iväg till gymmet när klockan var 21.15, jäkligt opepp ställde jag mig på bandet & började värma upp, blev tillslut 8 km löpning med intervaller och avslutade med nån magövning (kan inte direkt säga att jag tränade mage då jag fick så bråttom hem) men endorfinkicken efter jag sprungit klart var magisk, hade utan tvekan kunnat sprungit/tränat 1 timme till om inte klockan drog iväg så jäkligt 😂
 
Idag är det nya tag igen :-) så idag blir det att besöka gymmet i tid 😉 men först ska jag äta en stor frulle, magen kurrar & skriker efter grahamsgrynsgröt som förövrigt är mitt nya beroende 👌👌 så jäkla gott och slår havregrynsgröten med hästlängder i smakväg.
 
 
Denna bild togs innan läggdags, helt utslagen 😂😩


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback