shoppingtime

God eftermiddag mina damer & herrar! 
Sitter i jonnas bil & väntar medans hon går med hunden, vill inte förstöra frillan i regnet i onödan direkt 😂😉 
 
Vi ska till borlänge & shoppa lite, vet dock inte vad jag ska ha förutom godis på hemmakväll såklart 😆 
Perfekt väder för en shoppingtur, så jäkla grått & tråkigt 😑😕
 
Har hunnit med att träna imorse också, blev lite cardio & mage. Behöver underhålla min kondition lite också, kan ju inte bara träna styrka jämt ;-) började med ca 22 min crosstrainer och gick vidare & sprang 30 min på bandet i lite jogg. Sån sjuk träningsvärk i benen så det sista dom behövde var ett hårt intervallpass som jag annars brukar göra när jag springer 😉😄 
 
Sen avslutade jag med ca 40 min magträning. Gjorde några övningar på yogabollen, brutalbänk osv. blev ett litet myspass idag :-) skönt med lite folk så man hade mycket plats 😄
 
Hoppas ni får en härlig lördag!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback