nattetid

Godnatt säger jag efter en fullspäckad & regning dag :-) precis slängt mig i sängen med ett leende på läpparna trots att jag vet att det var den sista godisbiten jag tuggade ikväll på någon vecka. Blev hemmakväll för min och jonnas del & jag gick bananas på deras lösgodissortiment och köpte för 80 spänn, så jaaa nu ligger nästan 1 kg godis och gottar sig i min mage 😗😙💜
 
Fick nämligen mitt kost samt träningsschema av M idag :-) trivs med upplägget då det är liknande jag gjort tidigare, några justeringar samt ökat kolhydratsintag och fler mål om dagen, jag som redan tycker jag äter ofta haha 😂 men jaja, ska kö på detta i 5 veckor & sedan ha en veckas "paus" i mitten på juli då jag åker till tyskland, ganska knepigt att hålla sig strikt då och fixa matlådor, visst det går. Men känns lite överkurs haha 😉 ska bli såååå roligt, blev som en nytändning! Taggad till max 😁 
 
Men nu ska jag sova, det är en ny dag imorgon också (eller idag) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback