maj maj månad

Hejhopppptjolla hopp! 
Vet inte vad jag vill riktigt, men tänkte iaf säga hej! 
Så hej 😃😄 
 
Roligt väder va? Känner mig sådär lagomt sugen på att boka en sista minuten till ett varmare ställe. Men vet inte om jag vågar sätta mig på ett plan igen, är sådär grymt nojjig över allt. Nu när piloterna är självmordsbenägna så gör det ju inte saken bättre 😑 
 
Glömmer aldrig resan till turkiet, för det första så hamnade jag och julia på ett plan som jag trodde skulle braka ihop när som helst. Var pyttelitet och slitet, bältesymbolerna lyste hela tiden, jag var skitnödig hela resan och vågade inte gå på toa ifall vi skulle krascha eller om någon skulle ta mig som gisslan haha. Var luftgropar överallt så det kändes som vi åkte en berg & dalbana. 
 
Fattar inte varför man blir så pruppnödig. Alla får lock för öronen men jag får fasen lock i rumpan istället 😬😅 haha okej det var inte det här jag skulle prata om, men ska iaf på en liten "utomlandssemester" i sommar, ska hälsa på min broder & hans fjälla i tyskland 😃 
 
Alltså hur sjukt?! Vi är inne i maj månad, och här sitter jag och tror att vi fortfarande är inne i april månad. Hejhej virrpanna 😉😄
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback