lördagsfrulle 😗

Namnam, ligger mätt & belåten ligger jag helt död i soffan och kikar på desperate housewives. 
 
idag är jag ledig, vaknade självklart innan sju imorse ändå haha (arbetsskadad). Låg och drog mig en bra stund innan jag & bae gick ner till ica & köpte massa saker för en supergod frukost framför disneydags 😃😄 
 
Blev nybakat bröd på ica (ja vi åt upp hela limpan)  med kokt ägg, kaviar, smör, leverpastej, smörgåsgurka och hallonkvarg med kaffe 💜 skönsång för smaklökarna! Dock tar magen stryk av allt gluten, men en gång i veckan så är det sååååå jäkla värt det :-) 
 
Nu ska jag fortsätta kika på serier & ladda för ett gymbesök, sen ska det städas och ikväll kommer jonna & stefan förbi, då blire thaikäk och massa godis och glass i stora lass 😊😆
 
Ha en grym helg! 
Puss
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback