kolhydrater

puh säger jag bara...precis tagit ut den sista plåten med rotfrukter ur ugnen. Gud så gott det luktar, synd att det är så sent annars hade jag smällt i mig en portion 😉 
 
Jag älskar att ha rotfrukter som kolhydratskälla, här har ni sötpotatis, rödlök, palsternacka, morötter, broccoli och rödbeta. Kryddar med salt,peppar & pressar vitlök över och sen in i ugnen i 45 minuter 😄
 
Gjorde iordning massa kyckling & lax igår, så nu har jah maten klar för resten av veckan 👍 
 
idag har jag jobbat & tränat, blev ett överkroppspass idag. Igår körde jag ben & det gick så grymt bra. Körde på 60 kg i benböj & 80 i mark! Stor ökning mot vad jag klarat förut, nu ska jag bara få in en bra teknik så antalet repetitoner ökar. Så glad att jag tar över min egna kroppsvikt, nästa steg är att ta den i bänkpress också 😉 men det är ett tag dit haha. Ingen ide att stressa sig fram, med hård träning så kommer det så småningom ☺ 
 
Ny vecka & nya tag 💪 vädret är ju inte på vår sida men vad gör det? Dra fram ett leende & tänk på hur gött de e att leva 😆 snart är det helg igen ✌👌
 
 
 
Men man hade ju inte klagat om solen skulle kika fram så man kunde ta sig ut på en långdistansrunda i solskenet 😀 
 
Puss & godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback