frukostbuffe

frukostbuffen är uppdukad! 😄
(Haha skämt åsido) men detta brukar jag få i mig när jag går mina powerwalks innan frukost. Ett glas vatten (nu hade jag citron hemma, men annars bara vanligt vatten) samt en kopp svart kaffe. Kroppen behöver fyllas på med lite vätska efter nattens fasta innan man beger sig ut i solen.
 
sen ska jag iväg och jobba kl 12! 😆 kortpass idag, men det ser ut att bli fint väder så jag klagar ikke, sen blir det hem och träna lite på gymmet! Tränade lite ben igår & jäklar vad lökig jag blev, jag som aldrig brukar svettas så där mycket, kan bero på helgens onormala kolhydratsintag iform av popcorn, godis & annat skräp som binder sjukt mkt vätska som jag svettades ut haha 😉 
 
Nej hörrni, nu ska detta drickas sen ska jag ut och shaaakea i morgosolen 💃💃💃👍
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback