friyay

1 maj gott folk! :-) ett steg närmare sommaren 😃 
firade ni valborg? Här blev det inget firande, utan jobbade 7-21.30 istället. 
 
Ligger i soffan nu & degar lite haha :-) har jjobbat kortpass, 7-12. Kikar på desperate housewives, har seyt serien förut, men älskar att följa serier 😃 bästa som finns haha (eller okej nej det är det inte) men jäkligt skönt att bara slötitta när man har tråkigt ;-) 
 
Ska väl snart dra till gymmet, hade vilodag igår och kan lika gärna vila idag också. Får se hur uttråkad jag hinner bli, har ändå inget för mig 😄 imorgon är jag leeeedig, ska bli så skönt efter en intensiv jobbvecka. Imorgon ska jag bara chilla, äta massa gott & umgås med dom personerna som jag älskar mest i hela världen 💜💛
 
 
Nu jäklar börjar håret bli lååååångt igen haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback