fancy

Sitter i soffan i vikmanshyttan med ett glas citronvatten (det ända nyttiga jag förbrukat denna helg tror jag) haha ;-) aja, imorgon är det måndag. då är det nya tag igen & tillbaks till rutinerna. 
 
Vilket jäkla trökväder det är idag....igår var det ju hur härligt som helst ju. Men idag vill man ju bara ligga nedbäddad i soffan med massa filtar, tända ljus & en bra film eller serie. 😍
 
Internetshoppat har jag hunnit med iaf haha, blev en fin sporttopp, kompressionsstrumpor och lite annat smått och gott. Ska faktiskt börja med tyngdlyftning nu, men jag är ju nybörjare så har inte så höga förväntningar att det kommer gå galant ibörjan.
 
men det ska bli roligt att lära sig ryck & stöt! Jag är ju riktigt envis med ett jällarenamma, så tror det kan bli riktigt bra när jag får in tekniken.
 
Hur har er helg varit då? :D 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback