current mood

Godmorgon! Varit vaken sen kl 06.20 för att vara exakt ;-) degat lite i sängen, ätit havregrynsgröt & kvarg i sängen framför desperata hemmafruar :-) 
 
Så jäkla tråkigt väder ute, bara mitt humör som går efter vädret? Behöver lite sol idag känner jag haha... 
 
Jahapp vad ska man hitta på idag då? Skulle behöva tvätta, mer smutstvätt än rentvätt 🙈 blir träning nu på förmiddagen iaf, så har man det gjort! Får se om jag klämmer in två pass idag om jag känner för det, får lyssna på kroppen. Idag känner jag mig en aning seg..
 
Sitter i soffan nu och har tvins på, ni vet TV shop? Haha förstår inte hur man alltid lyckas fastna framför det programmet när man aldrig köper nått därifrån. 😉 
 
 
försökte få mig själv på lite bättre humör, så drog fram klackarna och smajlbanden gick ju inte direkt upp! Haha men värt ett försök iaf 😂 (jag brukar alltid bli glad över mina klackskor) 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback