colour your day

Godkväll!
Det var ett tag sen jag skrev här nu, har haft bloggtorka kan man säga. 
 
Precis kommit hem från gymmet, blev ett sent pass idag. Var så himla trött på förmiddagen så sköt upp träningen efter jag varit & färgat håret. Är supernöjd & nu är jag verkligen superblond 😃👱👱💇 
 
Blev ett benpass idag, fyfasen vad tungt det var. Började med benböj, sen körde jag raka marklyft, sumomark, benpress. Helt slut & ville typ kapa av mig benen där ett tag, är verkligen en ren pina nu när man kör tyngre vikter. Har redan börjat se resultat av min träning nu när jag ökat vikterna, förut var jag mer av en cardiobunny, nu kör jag oftast kortare cardio efter styrkepasset om jag orkar. 
 
Gått upp lite i vikt & lagt på mig lite hull, men jag trivs faktiskt. om man ska få muskler går det inte att prioritera cardio före styrketräning. En bra balans med variation gäller, men just nu prioriterar jag styrketräning och trivs med det 😊
 
Nu ska jag göra iordning mig för natten så jag hinner sova lite innan jag ska upp & jobba. efter jobbet åker jag upp till falun & sover hos friiiiiidiiii :-) ska bli så kul att rasta av sig lite så 10 åriga sofia kommer fram igen 😃😉
 
Pusssshejs
 
 

"friiidiii"

fyfan vad kul vi ska ha!!

Svar: Jaaaaaa 😉😉😃😃😉😆😆😆😊☺😊😆😁😁😁
sofia westman

2015-05-15 / 14:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback