candy candy

Hej mina vänner!
Ligger utslagen i soffan med matkoma & äter godis 😃 bästa dagen på hela veckan, för då åker alltid godispåsen fram 😄😉 har varit hos mamma & pappa och grillat å haft det riktigt mysigt. Vilodag både idag & igår från gymmet, har tävlat dressyr idag också. Helt slut i både kropp & knopp. 
 
Tittar på melodifestivalen (elr eurovision rättare sagt) hejja sverige 😃. Nu ska jag iväg & jobba natt! 
Får se ifall det här är sista helgen jag får äta godis, får ett skräddarsytt tränings samt kostschema av "min" pt, får se om godis står med på menyn! Vad tror ni? 😂
 
Men självklart kommer jag äta lite godis eller unna mig fortfarande en gång i veckan, eftersom mitt mål inte är att gå ner i vikt så förstörs inte mitt resultat av att unna mig som jag gör :-) så länge man sköter sig resterande dagar så gör det inget! Man får tänka 80/20 metoden! 80 % cleant och 20 % annat ☺😊
 
Ska bli intressant att se resultatet 8-12 veckor! Ni ska självklart få följa min utveckling :-) 
 
ha en bra lördagskväll! 
 
Puss
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback