busy busy

Herreminskapare, i slutet av varje månad blir det nästan att jag jobbar ihjäl mig. Har inte haft tid med så mycket annat, men jag klagar ikke 😃 träningen får lida, men det kan vara bra för mig att lära mig ta det lite lungt & låta kroppen få vila ibland också. 
 
Men idag blir det iaf träning, ska bli så skönt att få mitt nya schema så jag har nått att gå efter. Jag äter bra mat men jag har ej dendär kunskapen som behövs för att nå det resultatet jag vill. Det är viktigt med rätt kost före & efter träning för att kroppen ska kunna ta tillvara på rätt byggstenar och utvecklas :-) 
 
Annars då? Är grymt trött idag...ska iväg och veckohandla idag & göra matlådor för kommande vecka. Hallåååå det är redan fredag imorgon? Vart tar tiden vägen egentligen 😂 
 
Kan iaf meddela att jag äntligen klarar av att göra riktiga chins utan handikappbandet 😃 ett mål uppnått, nu ska det bara nötas tills jag klarar många reps 😊 lääääängtar till sommaren börjar på riktigt också 😆
 
 
Har även hunnit med att tävla på svarta faran, gick helt okej förutom att det blev rodeo i hela galoppdelen, men det börjar bli en vana nu på tävling 😉


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback