before my workout

Idag känns magen som ett stort svart hål, skulle kunna äta upp min egna häst! 
 
precis ätit upp lunchen, kyckling/rotfrukter och sallad med min sambal oelek sås. Supergott :-) skönt att ha maten klar i förväg så är det bara att tillsätta valfria tillbehör 😄 
 
Idag står ben på schemat, hujeeeeedamej! Men bara att tagga om och försöka göra ett bra pass :-) 
ska låta maten smälta lite innan jag beger mig. 
 
 

Jensvollen

ser grymt gott ut! Benpass är ju det bästa som finns :D Gotta love legday!!
Lycka till snygging! kramar

Svar: Haha ja det var grymt gott 😃 har lite hatkärlek för just benpassen, men go känsla när man gjort ett bra benpass 😄
sofia westman

2015-05-07 / 12:41:35
URL: http://jensvollen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback