when u know your food is good

 
Haha jag får ursäkta den ofina bilden, men såhär ser det nästan alltid jag ut när jag ätit! Ungefär som en gris, men va fasen, maten ska ju ändå ner i magen, så då spelar ju ingen roll! Inte direkt så att någon är i närheten när jag äter ;-) jag tycker inte om att äta fina middagar, typ gå ut & äta på fin resturang eller så, just för:
1: det tar sån jäkla tid att få maten (hallå jag är hungrig)
2: man måste ha bordsskick
3: varje gång man stoppar något i munnen får man alltid någon fråga så man måste tima in tuggorna när några andra pratar med varandra (haha japp så gör jag)
4: maten är ofta för lite haha
5: därför äter jag inte ute på "fin resturanger" nu syftar jag ikke på thais, pizzerior och gatukök haha ;-)
 
Nä tacka vet jag matlagning hemma eller nå take away 💜💜
 
tänkter jämt att jag ska fota min mat, för det är faktiskt en vacker skapelse innan den försvinner...idag åt jag iaf egengjord kycklingwrap som var suuuuuupergod, ni kan få recept när jag visar bild först haha :-) 
 
Hursomhelst så har jag rast nu, känner hur träningsvärken börjar smyga sig fram (usch)..idag blev det överkroppsträning iaf, gick mykkkeeet brao 😁
 
Nu ska jag dricka te! Pusssssshay


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback