världens bästa helg

Åh vilken underbar helg jag har haft. Ligger i soffan & har precis slukat i mig en supergod kycklingsallad efter ett jobbpass 7-14.30.
 
Igår var vi hem till mamma & pappa och grillade och åt massa gott, njöt verkligen till tusen. Kvalitetstid med bästa familjen 💜 chrille och evelyn flyttar till tyskland imorgon så ska snart planera en resa så jag kan hälsa på så snart som möjligt 😃 
 
Nu slötittar jag på grown ups och är lite sugen att internetshoppa i detta trökväder, lite nya härliga träningskläder skulle inte sitta helt fel 🙈 är fortf. Proppmätt efter gårdagens ätande haha, så förhoppningsvis har jag bra energi på dagens benpass 😆 
 
Hoppas er helg har varit bra!
 
 
Här är tavlan när den är färdig, chrille & evelyn blev supernöjda så det var ju kul 😁

fridis

men vad grym du är!!

Svar: Men taaaack 💜💜💜
sofia westman

2015-03-31 / 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback