träning & MTV

Hej hopp tjollahoopsan! 
Precis fått i mig proteinfluff och detox te, ligger ensam & slötittar på MTV, typ min "favoritkanal" det enda jag tittar på eftersom dom andra kanalerna är värdelösa, egentligen tittar jag inte på tv, har den mest på som sällskap haha :-(
 
nu är jag ensam igen till nästa helg, drygt att ha en pojkvän som går militärutbildning, ver hur det är 😉 tränade rygg på gymmet och avslutade med 30 min pw i lutning på bandet. Imorgon blir det vilodag då jag jobbar 7-21.30, riktigt mördarpass som tar på krafterna, så en vilodag imorgon passar perfa 😁
 
Tränade ganska låga vikter idag, fokus på kontakt med rätt muskler. Ser allt för många som inte tränar "rätt" dvs rycker i vikterna och kör alldeles för tungt istället för att hitta kontakt, visst är det bra att köra tungt något set eller träningpass, men att nöta så varje pass tar mer skada än nytta, we only have one body ☺ så ta väl hand om den! 
 
Puss 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback