spräng mätt

Åh herregud vad mätt jag är, gjorde flygande jakob till lunch. Så himla gott så man kan äta ihjäl sig 😣😂 ligger med matkoma & funderar hur jag ska kunna pallra mig till gymmet lite senare 😉
 
ligger i soffan med skidorna på tv & läser lite ur boken jag köpte igår på bokrean. Den heter styrketräningens anatomi, intressant läsning! Jag älskar att läsa :-) 
 
Har ni haft en bra helg? Jag har haft det super, massa gotte så nu har man gått upp 10 kg! 😆 har hunnit varit till stallet på förmiddagen & ridit dressyr, gick jätte bra! Idag blir det ryggträning, egenkroppsvikt med massa pull ups och rygghäng, time 2 get a strong back 💪
 
Men nu ska jag slöa lite till innan man beger sig, ha en fortsatt trevlig dag mina vänner! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback