rolig träningsvärk

Usch kände mig redan inatt när jag vände mig i sängen hur oskön träningsvärk jag skulle ha idag, och rätt hade jag! Har precis ätit en tidig frukost, eftersom jag börjar jobbet kl 12 vill jag ha träningen klar innan. Ska träna mage/hiit träning idag. Därför gick jag upp tidigt och åt en rejäl frulle, åt mina "zoatz" . Så kroppen hinner ta upp det i systemet & bearbeta det innan jag sticker och tränar, så drar väl halv tio ungefär :-) 
 
För min zoatz gröt behöver du:
1,5-2 dl havregryn
I dl äggvita
1 skopa whey vaniljsmak
en halv zucchini
 
Koka upp gröten & riven zucchini med vatten, salta och låt stå under omrörning i några minuter. Vid önskad konsistens ha i äggvita och rör om samt proteinpulvret. Låt stå på svag värme. (Om ni inte gillar "lös" gröt så skippa äggvitorna) 
servera toppat med kanel & bär så har ni en superfrulle! 😁 kan kallas för proteingröt då den innehåller cirka 35 gram protein ✌👍
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback