puuh

Usch vad jag har börjat ogilla att träna ben haha :-( förut var det min favoritmuskelgrupp, men nu är det en börda ;-) var inte alls taggad när jag var på gymmet, tog mig en funderare där ett tag om jag skulle hem och träna sen efter lunchen, men gav mig fan på &  körde klart passet när jag ändå hade dragit mig dit 😃😉 så en liten eloge till mig själv :-) 
 
Var somsagt väldigt seeeg idag, vikterna var ej på min sida så körde ganska lätt idag, men det kändes ändå! Mina nya träningsskor har kommit, så kanske får lite mer motivation med nya dojjor 😆
 
Upplägget såg ut ungefär såhär:
10 min uppvärmning. Gång max lutning på band
uppvärmning 20x2 vanliga djupa squats med stång
10x7 hipthrusters samt tabata intervall 
8x3 front squats
10x4 hipabduction med dropset
benspark i cable
benpress
avslutning donkeykicks, sumohopp i tabata
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback