oh happy day

God förmiddag kära vänner!
Sitter i min ensamhet på rasten och dricker detox te, har precis ätit mellanmål. Det fick bli min "lunch" så äter jag lunchen sen när jag slutat efter kl 2 :-) 
 
Vilket jäkla trökväder va?! grillpremiär hos mamma & pappa på lördag, då hoppas jag på sol 🌞 vi ska ha ett litet avsked för min storebror som flyttar till tyskland på heltid till sin flickvän! Ska bli kul att hälsa på i sommar och se sig runt i tyskland, och försöka sig på att dricka öl (som jag förövrigt hatar) sjukt att dom blandar öl med cola där, eller dom blandar allt dom får tag i haha...😉
 
Men hörrni, imorgon är det fredag? :D dock jobbar jag på lördag men ändå 😂 det är så skönt på nått sätt när det är helg, allt blir mer "chill". Idag blir det ett besök på gymmet, ska träna lite axlar. Något jag aldrig lagt fokus på tidigare, men nu är det ändring på det. Har en sjuk träningsvärk i ryggen, så vi får se hur det går, tycker det är så obehagligt att träna med träningsvärk 🙈 
 
 
Blev lite kvarg, en näve naturella nötter & en apelsin som fick fylla min mage


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback