morrn morrn!

Startade morgonen med 50 min promenad innan frulle, superskönt! Nu ligger jag i soffan mätt och belåten, har dissat min havregrynsgröt på morgonen och bytt ut det mot kladdig chokladkaka som jag kallar den! ;-) supergod & beroendeframkallande, är som att äta dessert till frulle varje morgon!
 
×en skopa chokladprotein (helst casein) men jag tar vassle för mitt casein smakar äckligt
×3 tsk kokosmjöl
×lite stevia strö 
×halv tsk bakpulver
×1 äggvita
×några matskedar vätska, vatten elr mjölk. Jag tog kaffe 😃
 
 
×blanda allt och ta över plastfolie och ställ in i mikron på full effekt i ca 45 sek! Ta ut och servera med varma bär och kvarg, mums!! 
 
har lite sisådär små ångest över hur stökigt det är, världens diskberg & jag känner bara Nooo! Anlitar nästan en städare som kommer hit 3 gånger i veckan haha! Är så dålig på att hålla ordning & reda ;-(
 
Ska fortsätta skriva i min receptbok, har börjat skriva upp massa recept på bra frukostar, luncher,mellanmål och snacks med bra näringsvärden :-) allting är uträknat i kalorier, kolhydrats/protein/fett mängd, haha nörd som man är. Men har börjat älska matlagning när jag väl har tid att stå framför spisen 😀
 
Idag jobbar jag kväll, börjar kl 3 och ska hinna till gymmet innan! Idag blir det överkroppsträning, chins, pullups och lite triceps/biceps, hatkärleksträning dvs 😉😄
 
Hoppas ni har en grym dag och tar vara på solens strålar! 🌞🌞🌞
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback