ABS olutely love friday

Godmorgon! Vaknade självklart innan sju idag igen...hej arbetsskadad haha. Men har slötittat på lite serier och väntade på att magen skulle börja kurra lite, så nu ha jag intagit min superfrulle. Det blev havregrynsgröt gjort på 1.5 dl havregryn i micro, sen har jag blandat frysta blåbär och toppat med kanel och världens godaste kasein 💜
 
Ska dra till gymmet vid 11 tiden, ska låta maten smälta ordentligt, ska dona & grejja lite här hemma först innan jag ska hälsa på löpbandet för lite hiitintervaller 😂😅😥 då är jag precis hemma i tid lagomt till lunch 😆 
 
Hoppas ni har en grym fredag! 
 
 
Haha jag orkade inte pimpa till min gröt så fint, så länge det smaKar himmelskt så pallaaaNT ja bry mig hur det ser ut 🙈
 
 
Tzatsikin & kycklingen hade satt sig fint i magen imorse 😉😃


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback