lördag

Lördag idag & det innebär bendag! 
Var allmänt seg idag men gjorde ett bra gympass ändå och hade kontakt med lilla rumpis haha. Trodde den skulle sprängas där ett tag, om jag inte har träningsvärk sen så är det något fel. 
 
Hoppas ni har en bra helg iaf, igår svävade jag på rosa moln! Chrille gjorde sån grymt god mat, kardemumma ris och indisk gryta med massa gott bröd till. Jag åt som en häst, & när alla andra var klara med sin första portion var jag inne på min andra. Så nu ska jag börja lära mig att äta sakta! Haha :-( sen efter maten var det dags för godis och naturgodis för 200:- spänn, japp ni hörde rätt. 
 
Var så arg när inga andra var godissugna, så drog med mig jonna till hemköp så shoppade vi loss kan man säga. fredagsmys på högsta nivå! Sen låg jag helt proppmätt och la massa smygare i soffan så alla höll på att dö, tror balkongdörren stod öppen i en halvtimme 😂
 
Nu ska jag jobba, ni får ha en grym lördagskväll 😁
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback