kvällsträning & mat

Mumma, åt världens godaste middag efter ett bra träningspass. Har blivit kär i sötpotatis, så grymt gott! Jag micrar min sötpotatis istället för att tillaga den i ugn, det är bara att snitta den och ställa in i micron på högsta effekt i ca 8 min. Sen är den jätte mjuk och krispig, som chips eller knapriga pommes 😁 
 
Till det åt jag stekt kycklingfile med champingjoner och en matig sallad med fetaost, soltorkade tomater, osv! 😃 världens festmåltid blev det, och till det min supergoda sambal oelek sås! 👌 tyvärr var jag för hungig & orkade inte fota haha...as always 😉 
 
Passet idag gick grymt bra, körde på i bra tempo och hade fokus på bål/axlar. Blev några superset så jag fick upp pulsen ordentligt. Vågen visade även +1 kg, yey! Det går framåt 💪
 
 Imorgon blir det benpass! Har ni tränat idag? 
 
 
Tror jag behöver tvätta spegeln hehe
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback