kastar in handduken

Nu kastar jag in handduken & säger godnatt! 
Precis slutat jobbet och ligger i sängen nu, börjar jobba sju imorgon bitti igen och är verkligen supertrött...
 
Tränat har jag gjort idag också, blev somsagt lite magträning & hiit intervaller (30 min på bandet, 10 min löpning och 20 min intervaller på hastigheten 18) kände mig sjukt seg i benen så var glad när det var över 😂
 
Hur som helst så tänkte jag ta upp en sak, hur känner ni för att träna i "sport-bh" på gymmet?
 Jag värmer alltid upp med långtröja sen tar jag av mig och tränar i sport bh. blev nämligen tillsagt idag på gymmet att jag inte fick träna i det längre, utan jag var tvungen att ha linne/tshirt på mig just för att det är störande för andra.
 
Tycker det faktiskt är lite fel, visst självklart lyssnar jag på det och tränar härdanefter med mer täckande plagg för respekt om andra stör sig på det. Men jag tycker det är ganska löjligt. Det är ett gym & man är där för att träna!
 
vi lever i år 2015 och jag tycker att man borde få ha på sig vad man vill faktiskt. Hur känner ni?
 
 
 

Lydia

mäh fyfan! Folk blir säkert sotis på din vältränade mage/rygg eller nåt, folk ska alltid ha nåt att klaga på -.-

Svar: Haha :-D ja man kan ju undra! Mm så jäkla drygt att folk alltid har något att klaga över 😂
sofia westman

2015-03-19 / 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback