high on life

Vilken underbar dag det varit idag! Började med att solen sken så härligt vilket gjorde starten på dagen helt perfekt, nu hoppas vi att detta håller i sig, vill inte ha något mer bakslag nu 😑
 
Jobbade 7-16 och tog mig upp på stan och handlade lite detoxte på hälsokost, en liten ugnsform på pikaboo som jag precis invigde med äggmuffins till middag. sen var jag även in på apoteket och köpte flux, har du fluxxat idag?! ;-) 
 
Imorgon är jag förhoppningsvis ledig, ska starta dagen med morgonprommis sen blir det lite benträning! älskar att det redan är onsdag imorgon 😁😁 snart fredag igen 😆 tycker det bara är måndag-fredag, det går så sjukt fort! 
 
Idag blev det överkroppsträning på gymmet, hade ett riktigt bra pass! Märks att mina ändrade matvanor redan gett resultat. Körde lite pullups, supersetade med armhäng/armhävningar, bicepscurl, dips och några tricepsövningar.
 
Dagens matintag:
Frukost: havregrynsgröt, blåbär och en proteinshake som jag hade över som "mjölk"
 
Mellis 1: en apelsin
 
Lunch: kycklingwok och sallad 
 
Mellis 2: proteinkaka, kvargburk och ett äpple
 
bcaa och kaffe
träning
bcaa
 
Middag: äggmuffins, sallad och rotfrukter i ugn 
 
Äggmufinsen var superenkla att göra. Ta en liten ugnsform, sätt ugnen på 225 grader. Pynta ugnsformen med några kalkonskivor, lägg i tinad spenat och krydda med valfria kryddor. Knäck två ägg och toppa med keso. In i ugnen tills konsistensen blivit som en paj 😃
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback