hey världen!

Ligger i sängen & laddar mobilen samt laddar mina egna batterier just nu haha...hiit intervaller står på schemat och jag känner träningsvärken från gårdagens benpass..... yumm
 
Så sjukt jobbigt med hiit träning, och vilka resultat det ger. (Har märkt hur det hjälpt mitt flås när jag springer långt) men det är väldigt psykiskt påfrestande. Jag kör 10 min uppvärmning jogg sen 20 min fullt. Dvs 1 min snabbaste jag vågar på löpbandet och 1 min gång. Detta är den mest effektivaste fettförbrännande cardion som gör att man inte förlorar lika mycket muskelmassa, utan den hjälper istället muskeltillväxten. 
 
Det ända jag gjort idag är typ jobbat & ätit haha..nu har jag börjat äta mer och äter 6 mål om dagen istället för 4 som det blivit innan. Får se vad det ger för resultat :-) 
 
Kör några magövningar innan tänkte jag, sen hoppar jag på bandet! :-) 
 
Efter träningen ska jag gå & handla, blir nog rostbiff & rotfrukter samt en stor sallad, sjukt sugen på rostbiff 😍😍😍
 
Om ni är intresserade hur mitt kostupplägg hitills har varit idag så kommer det här:
 
frukost: 1,5 dl havregryn mixat med proteinpulver och vassle protein toppat med kanel
 
Lunch: kidney och fisksoppa med sallad
 
Mellis 1: keso/kvarg röra och ett äpple
 
Mellis 2: caseinkaka 
 
 
 
 Siktar på att få tillbaka denna form igen, lite högre vikt och lite mer fett på kroppen 💪


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback