hej & hå ludentå

Yayyyy hej på er, det är vitlöksfia som skriver.
 
Fick ett enormt sug på tzatsiki nu på kvällningen, så vad gör man då? Jo man gör en egen tzatsiki!
Jag gjorde hel kyckling i ugn med ett stort lass tzatsiki på 250 g kvarg, en halv grovriven gurka, tre vitlöksklyftor och massa salt, svartpeppar och valfria kryddor. (Japp kan tillägga att jag åt all tzatsiki) haha var så jäkla gott 😃 kycklingen blev också jätte god, som tur var åt jag inte upp hela den. (hallå, 1.2 kg kyckling liksom?!) Då hade jag nog börjat blivit lite rädd för mig själv 🙈🙈
 
Så nu stinker jag vitlök trots att jag har gnuggat gaddarna 1234 gånger! Tur jag är ledig imorgon haha...ska bli så skönt och sova ut imorgon (förhoppningsvis, annars vaknar jag alltid innan sju) 
 
Ligger i sängen nu med mitt te och chilledillar lite & känner mig sjukt nöjd med dagen som varit. Gymbesöket gick bra, fick bra kontakt med axlarna och hade ett bra tryck genom hela passet 😃👍👌
 
Idag har jag ätit superbraaa, massa mat i flera stora lass! 
/foodlover 💜
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback