grym dag!

Trots rastlösheten av att inte jobba så får man göra det bästa av dagen helt enkelt 😃 gick morgonpromenad imorse, gjorde megafrulle framför serie, städade lite, åt golunch, gick till gymmet och körde ett skönt triceps/biceps pass 😁
 
Började med 10 min uppvärmning på bandet och armhävningar. Sen till chins stången och körde flera set av pullups x6-8 och vanliga chins. Sen gjorde jag en tabata intervall av rygghäng/armhäng. Svindrygt, mina blodådror var helt pumpade så trodde dom skulle sprängas där ett tag haha! ;-) 
 
Gick över till fria vikterna och körde bicepscurl med stång, sen med vanliga hantlar. Gjorde några tricepsövningar och avsluta med bänkdips, så nu är man härligt mör i armarna 😉 precis som det ska vara! 
 
Blir skönt till dressyrträningen ikväll, så man kan väl säga att jag får tre "träningspass" idag haha, eller promenad är väl inte träning för mig men ändå 😉 brukar alltid få slita ihjäl mig och bli dösvettig när jag tränar för kerstin, jag har personligen jätte svårt att svettas. Krävs ett hårt intervallpass innan pannan börjar bli blöt! 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback