godmorgon!

Tog sovmorgon idag, sov till klockan 9! Superskönt, kände att jag behövde det ☺
skippade morgonpromenaden idag, ska träna ben nu på förmiddagen, så jag känner att jag behöver all energi jag har till det :-) träningsvärk har jag i vaderna efter löpturen igår haha ;p
 
idag jobbar jag kväll, ska gå intro idag så börjar kl 3 till halv tio! sitter just nu i soffan med detox te framför malou efter tio, haha fråga mig inte varför jag tittar på det, men är grymt dålig tv.
 
Gjorde en ny frulle idag, chokladbollar! Eller chokladsmet med kokosflingor över ;-) blanda bara ihop 1 dl havregryn med ca 1,5 dl kvarg, kakao och chokladproteinpulver, stevia strö och kaffe. Blanda ihop till en gegga & ät, chokladbollssmet 💛 dock blev det så lite, så ska nog äta min vanliga frukost i fortsättningen eftersom jag gillar mer volym på mina frukostar. Detta passar bättre som snacks tkr jag :-) 
 
Men nu ska jag börja göra mig iordning 😃
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback