freddy pants

Jag tror nog att ingen har missat hysterin om dom omtalade freddy byxorna! 
Jag har ett par i snug modellen och deras sportmodell, and i totally love them. Visst dom är rätt så dyra, men värda pengarna om man har som jag svårt att hitta passande byxor. 
 
Och nej, dom förstorar inte rumpan som många tror. Dom har sömmar som sitter på "rätt ställen" många jeans är tighta och trycker liksom ihop allt, lite korvstoppning. Men freddy byxorna är så pass stretchiga, rekommenderar att inte ta för liten storlek, då dom är väldigt sköra & lätt kan gå sönder om dom sitter för tight. jag har xs i snug & s i sportmodellen.
 
Nästa inköp blir ett par ljusa denim, älskar ljusa byxor nu mot våren 😁
 
 
Deras beiga snug modell
 
Deras nya sportmodell i grå (okej ignonera min vackra kameltå) 

Anonym

En kameltå är något vackert och fint :-) inget som ska döljas eller tyckas att det inte är något fint. Du är jättefin :-)

2017-01-28 / 01:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback