finväder & löpning!

Godmiddag!
Åt precis en sen lunch haha, var ute på en härlig löpvända på 1.17 minuter i det härliga vårvädret 💜🌞
trodde inte att jag skulle ha sån energi som jag hade, jag bara sprang & sprang & sprang, längre & längre! Ska mäta med bilen sen eftersom min gps på runkeepern inte funkade på nått konstigt sätt, men tippar på att vändan blev ca 1.5-1.7 mil! 😀
 
Åt stekt kycklingfile med banan, sallad och blomkål, helt klart mitt nya beroende! 
Håller på att tvätta också, ska städa lite & göra massa matlådor tänkte jag. Klockan sex ska jag träna dressyr med lyppe, snart sätter tävlingssäsongen igång! 😃
 
Ha en grym dag!
 
 
Blev en supergod sås, blanda bara en klick kvarg med lätt kokosmjölk (jag har alpros) ha i sambal oelek samt stevia ketchup och blanda i lite örtsalt :-)
 
 
Jaha enligt gpsen var sprang jag ända till nigeria, skaplig löpvända!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback