feeling dead

Åh gud haha, matkoma & dödstrött i soffan. Har varit ledig idag & skulle städat lägenheten, tror ni det blev gjort? Njaaae tar det imorgon eller nått.
 
Men en skön dag har det varit, så härligr att bara ta dagen som den kommer. har somsagt hunnit tränat idag, blev en gymvistelse som gick bra! Körde lite högreps idag med fokus på kontakt 💪👍 vet inte hur många övningar jag gjorde, men var på gymmet lääääääääänge...alldeles för länge kände jag. Menmen 😆 åt precis kyckling i ugn med rotfrukter, namnam! Älskar mat i ugn haha, det dryga är att jag börjar alltid med maten när jag är vrålhungrig..så småäter massa innan så jag nästan är mätt när jag ska äta! Måste ha min mat redo innan på kvällarna tror jag 😂 
 
Har ett mål kvar att trycka i mig också, här är det bara att äta äta äta äta så man blir stor & stark! 😘
 
Imorgon är det jobb igen, sen på fredag kommer ma heart hem så då blir det myshelg för hela slanten, kan inte låta bli att längta efter den där härliga godispåsen jag får äta på lördag! #lördagsgodis 💜💛💚
 
Nej nu ska jag diska "lite"
 
Puss
 
Här har ni två bilder på mina två svagheter. Tycker inte om flottmat som pizza och burgare, jag är en renodlad sockerråtta 😍 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback