endorfiner

Ååååh gud vad skönt det är att slå sig ner i soffan efter ett hårt löppass på bandet. Lunchen ligger i magen  och jag började passet med 5 min gång, 5 min jogg sen gick jag över på mina 20 min intervaller på hastighet 18-19. Var seg i benen idag så var glad att jag överlevde 😉 sen "joggade" jag av 10 min och varvade 30 sek mellan hastighet 13 & 15 vilket kändes förvånansvärt lätt haha! 😀 sen kände jag mig klar. Blir en till gymvända ikväll då jag ska träna marklyft ☺ 
 
Blev så glad när jag var i omklädningsrummet och knöt skorna och blev avbruten av två damer som varit på pass. Dom sa att jag var duktig på att träna & frågade hur mycket vikter jag tog när jag lyfte "skrot" haha 😊 alltid kul att höra från andra, då vet man att man tränar på bra när andra lägger märket till det också 💪
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback