dålig uppdatering!

Hejsan! 
Haft en liten paus nu över helgen med bloggandet, va iväg på en liten minisemester som sagt ;-) kan väl säga att min helg har varit helt värdelös & jag kunde lika gärna stannat kvar i kära gröna hedemora :-) men gjort är gjort, då har man lärt sig något av denna helg. 
 
Vilat två dagar & idag var jag tillbaka på gymmet igen. Var faktiskt riktigt otaggad innan jag drog iväg då jag ogillar att träna sent på kvällen. Men lika bra att hasa sig iväg, annars är det lätt att två vilodagar blir tre, tre blir till fyra, fyra blir en vecka! 😆 men gud vad glad jag är att jag tränade. Så jäkla skönt & nu känner jag mig mänsklig igen 😁 blev ben på gymmet, tränade i cirka 1.30 h & hade ett bra tempo under hela passet! Har precis ätit omelett med tonfisk, champingjoner och sallad. Mätt & belåten ☺ skönt att vara tillbaka i vanliga rutinerna igen, imorgon blir det kvällsjobb & jag ska träna på förmiddagen 😗
 
Hoppas ni har haft en go & bättre helg än vad jag haft iaf 😉 längtar till torsdag, då kommer äntligen min bae hem, som man har lääääääääääängtat! 
 
Dagens pass såg ut ungefär såhär:
gång på band i lutning 6 min(haha hade inte nåmer tålamod)
Enbens raka marklyft i smith 15x4 på vardera ben.
good mornings 12x4 
step up på bänk med stång & vikt 10x4 på vardera ben/superset raka marklyft
höftlyft i smith 10x4 
hip abduction där jag körde ett set och dropade vikten fyra gånger och pumpade ur i slutet.
avslutning donkeykicks
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback