carbs up

God eftermiddag mina kära vänner!
 
Gud vad skönt det var att jobba 7-4 idag, jag brukar alltid bli så rastlös på söndagar, men nu är det perfekt att smälla i sig ett stort mellanmål & bege sig mot gymmet till kvällen och kötta  ben.
 
Nu har jag faktiskt bestämt mig att börja ta tag i min kost ordentligt och fylla på med kolhydratsintaget, har blivit för lite av det intaget av både fett & kolhydrater vilket gjort att jag tappat för mycket i vikt. Jag vill få en stark kropp med muskler, men nu känns det mer som jag bryter ner musklerna. 
 
Igår gick vi all in på lördagsmyset, blev plockmat (ink vitlöksbröd 💜💜, naturgodis, chips och vanligt godis hehe) kände för att fira lite 😉 tänkte köpa nya ben and jerrys kanelbulleglass, men den va slut 😑 någon som har provat den eller???!?!? 
 
 
 
Efter träningen blir det en favorit i repris, hemmagjord pizza 💜💚💜💚💜


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback