brun utan sol tips

God förmiddag! 
 
Tänkte tipsa om ett superbra budget tips på en brun utan sol. Om ni precis som jag hatar att vara blekfisar så funkar denna superbra om man inte vill trycka i ett solarium eller kasta flertalshundra på spraytan/eller lyxbus. 
 
Denna heter loreal sublime bronze fresh selftanning gel. Köpte den på ica maxi för 149:-, den är genomskinlig och väldigt kladdig till en början, så låt den torka riktigt innan ni tar på er kläder.
 
jag smörjde på mig den efter duschskrubb innan läggdags, såg inget resultat när jag la mig men när jag vaknade hade jag en superfin jämn brunfärg, så rekommenderar att ni tar den innan läggdags! 😉
 
Det enda minuset är väl att den verkligen luktar brun utan sol, menmen sånt man får leva med 😃
 
Min nya favorit i badrumsskåpet framför vita liberata som jag tidigare använt :-) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback