and im done!

Sådärja, då var träningen avklarad också! Fyfan vad jag hatar att träna överkropp, en ren pina. musklerna verkligen gråter, jag kör mycket med egen kroppsvikt. Dvs idag blev det armhävningar, räckhäng, pullups och chins. Jäkligt psykisk träning också, för man klarar så mycket mer än man tror, men nu ska det nötas!
 
Gjorde några övningar med hantlar i slutet också, hantellyft åt sidan & framåt. 
 
Nu har jag precis ätit en gigantisk lunch, kycklinggryta med en megasallad och min kvargsås. Fick tvinga i mig sista tuggorna, har ökat på mitt matintag nu eftersom jag bara går ner i vikt trots att jag äter typ hela tiden, men får helt enkelt äta mera av ren & bra mat :-) 
 
Ska duscha nu & sen bege mig på kvällsjobb :-D
 
 
Haha en bild jag tog ur en film för jag ville se teknikeN på armhävningarna, dom börjar bli bättre 👍✌


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback