aminosyror

Godkväll! Sitter framför tv och ska titta på sons of anarchy tänkte jag 😊 har precis vispat ihop min caseinpudding som är mitt sista mål, brukar ta det en timme innan jag lägger mig. Så nu står den inne i kylen & gottar sig lite 😀 idag gjorde jag en lyxigare variant och hade i mjölk, äggvita & chiafrön! Behövde få upp kalorimängden lite idag när jag tränat :-) 
 
Fick även min leverans från svenskt kosttillskott idag, det var aminosyror samt multivitamintabletter. Fick även mina svarta roshe run, perfekta basskor till träningen :-) har så färgglada skor så tycker det är så svårmatchat, så svart passar bra 😃
 
Imorgon blir dressyrträning, sitter & funderar vad jag ska träna själv! ;-) det blir nog överkroppsträning 😉
 
Ha en fortsatt trevlig kväll
pyss
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback