a break

En paus i jobbet. Vad passar då inte bättre med mat & avsluta med svart kaffe? Finns massa fika på bordet men jag är duktig och avstår 🙈 är faktiskt inte ens sugen, det enda jag önskar var att jag skulle haft i mer kyckling i matlådan 😑😆
 
Jobbish till halv tio, sen blir det hem och ta en promenad tror jag. Sätta på lurarna och ta en redig pw, har massa energi känner jag! Imorgon är jag förhoppningsvis ledig, då blir det träning igen & kötta ben står på schemat 😀 får se hur kaxig jag är imorgon 😉
 
Är sjukt jäkla pruttig idag, måste varit all dålig mat från helgen som kroppen stöter bort haha. Tappat räkningen på smygare, är tvungen att hosta varje gång jag fiser för att dämpa ljudet om den skulle bli högljudd haha, #storyofmylife! Kan inte hålla in dom heller, det är som en unge som måste ut när man ska föda, går liksom inte att hålla in. Så idag i väntrummet på vårdcentralen frågade en gubbe mig om jag började bli förskyld. 
Vad ska jag svara liksom?
"-nej jag låtsas hostar för mina fisar inte ska höras" haha självklart svarade jag att jag börja bli förskyld ;-) 
 
Det värsta är om dom börjar lukta, då är jag tvungen att göra en snabb förflyttning och hoppas att inte lukten följer efter! 
 
Haha ok, detta inlägg skulle absolut inte handla om mina fisar. Skulle bara säga hej, så hej!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback