torsdag

Fredag imorgon redan?! Jisses amalia...
supertrött & supersliten ligger jag nu i sängen & drar på att gå upp och borta tänderna...
 
När jag vaknade vid 1 så åt jag lunch, som idag bestod av kycklingfärs & potäter 😉 tröttnar aldrig haha, sen begav jag mig ut på en 45 min powerwalk och hämtade ut mitt paket från tyngre 😊 alltså jag dör vilket gott protein 😍😍😍😍 
 
Sen blev det gym, idag var det överkropp på schemat. 
Passet såg ut:
10 min crosstrainer uppvärmning
chins 3x10 
latsdrag
skivstångsrodd
armhävningar på balansboll
Sidohantellyft superset framåtlutande hantellyft
flyers på bänk
avslutning 10 min intervaller på bandet
 
Trots att jag var trött så fick jag till ett hyffsat bra pass ändå 😄 så det var skönt!
Imorgon står det ben på schemat, så nu ska jag sova ordentligt så jag har bra med energi imorgon ☺
 
 
Å så får ni en gammal bild där jag är i ett lite fräschare & piggare tillstånd 😁😉


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback