Long time no see

Haha men hej på er!
Kul att jag har några tappra läsare som kikar in även fast det var längesen jag uppdaterade.
 
(Sitter för tillfället på toaletten). Är hemma i vikmanshyttan och har gått en promenad med hundarna & mamma, super skönt väder! Dock blir man så sjukt seg när man ej är van med värmen 😜 men nu har jag fått i mig "lunch" och två stora koppar kaffe, så snart är jag på banan igen 😃 
 
Justja, är inne på v 4 nu på kostschemat, det går super. Inte fuskat någonting faktiskt och hållt mig borta från socker, är inte ens sötsugen längre ✌det ända jag har fuskat med är väl att jag ätit lite mer av det som står skrivet, men vägrar gå hungrig. Det är inte syftet med att gå på kostschema ;-) 
 
Snart bär det av mot tyskland, haha så taggad. Älskar roadtrips 😀 vill bara att dagarna ska flyga förbi tills vi sitter där i bilen påväg! 
 
Jaja nu ska jag inte bli långrandig här (eller vad heter det? Långdragen? Lång?) Aja långrandig låter bra 😉
 
Nu ska jag chilla lite, sen blir det in mot stan och tagga för ett gympass & hoppas att kroppen är pigg. Har haft två "vilodagar" i rad nu, från styrketräning. Fått behandling hos cura och blivit BEORDRAD att stretcha ofta...så sjukt stel..men stretching är ju så tråkigt! Det ända man vill när man är färdigtränat är ju hem & äta 😅😂
 
 
(Okej) jag kan erkänna att det var liiiite struggle med att provsmaka min nutellatårta jag gjorde när min bror var här på besök haha...
 
 
Okej en jäkligt konstig selfie på mig, men jag hade en fet sol i ansiktet därav kisningen/skitnödigfacet 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback