workout check!

Ligger död i soffan efter ett härligt plyo/benpass :-) var på gymmet i 1 h & 45 minuter och det var härligt tempo jag hade 🙌
 
Fokuserade inte så mycket på tunga vikter idag, utan mer på kroppsviktsövningar med en "brännande känsla" och högreps. Har ökat på min benträning, så kör tungt en gång i veckan med basövningar för benen där jag enbart vill fokusera på det och kunna lyfta tungt för att utvecklas, behöver bli bättre på marklyft & benböj ☺ resten så kör jag på lätta vikter för att inte få några skador. 
 
Orkar inte skriva hela passet men såg ut ungefär såhär: 
Uppvärmning crosstrainer 8 min
 ×raka marklyft lätt 25 kg 15x4 
× utan vila tog jag upp stången och körde frysande benböj, dvs går ner i bottenläget några sekunder och sedan går sakta upp. 10x4
×"enbenssuperwomen" 10×4 på vardera ben. 
×bulgariska utfall 10x4 på vardera ben med 5 kg hantel i båda händerna.
×hip abduction 55 kg 10×4
Superset lätt vikt ca 30 kg och körde så många reps jag orkade.
×ben spark i cable 10x4 på vardera ben. Hade 10 kg men brukar ha 12,5 kg. Supersetade med step up på en hög låda.
×legcurl för hamstring. Lättvikt superset squatshopp.
Avslutade med massa tabataintervaller, hopprep, benspark, kickbaks, saxhopp osv. 
 
 
 
 
 Snart kommer dessutom mina nya älsklingar från better bodies 😍😙
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback