träningshets

År 2014 var verkligen ett träningshets år, allt fler börja träna och vart man än vände sig så var vältränade kroppar överallt och rubriker som "rätt kost som gör dig smal".
 
jag började träna seriöst på gym i maj 2014 så har knappt gymmat i ett år & ser redan enorma resultat. Min styrka är såklart mycket bättre och jag älskar verkligen att träna och utvecklas. 
 
Jag tvingar mig inte till att träna, det är en del av min vardag & livsstil, om jag inte tyckte om det jag gör hade det aldrig hållt i längden. Jag har hittat en bra balans i min vardag vilket gör att min motivation finns där & jag känner inga "måsten". Motivation är svårt att hitta för många, det tar tid. Jag har funnit den träning & kost som passar min kropp bäst nu, och det tog ca 10 månader, så det gäller att prova sig fram & inte ge upp på vägen.
 
Alla fungerar olika, dieter och skit kan ni bara glömma. Det håller max några månader, sen är man oftast tillbaka på ruta ett. Börja ha små delmål, som att skippa smöret på smörgåsen, inte ha socker i kaffet, ha en dag i veckan du får äta socker, ta en 40 min promenad. Osv osv. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback