spring i benen

fick nog av rastlösheten och drog till gymmet vid sju tiden, använde alla sötsaker som preworkout och jäklar vilken energi jag fick på bandet. Skulle egentligen bara ta en powerwalk men sprang 7.50 km på en halvtimme och bara köttade haha, gjorde en ny playlist & jäklar vad pepp man blev! nöjde mig inte med springningen utan tog en bajspaus emellan på 3 minuter haha, var jätte nödig på bandet så sprang emellan och tog en racerbajsare (ursäkta ordspråket men är bara ärlig) haha
 
sedan gick jag en halvtimme i max lutning, dvs nivå 15 sen joggade jag av. 1 h 10 min senare var jag 1000 kcal fattigare, det kändes jäkligt skönt efter denna svullarhelg haha! 😁
 
 

Michaela

Jag måste bara säga att shit vad du är duktig vad gäller träning och kost, du inspirerar mig och säkerligen många andra :D tack för en bra (& rolig ;) ) blogg!

Svar: Men tack så mycket, vad glad jag blir! :-) denna kommentar gjorde definitivt min dag!
Sofia Westman

2015-01-26 / 15:53:36
URL: http://michaelaakf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback