nighty detox tea

Godkväll & godnatt vänner!
 
Har precis noppat klart mina ögonbryn(kvinnobarometern stiger) ;)!
Har även jobbat idag, tränat & diskat nu på kvällen. (wohooooi, ni skulle bara sett mitt diskberg, nästan ihöjd med mount everest) 
 
Sitter och smuttar på mitt detox te, har blivit standard nu innan läggdax! Dock det sämsta jag kan göra, vaknade tre gånger inatt av att jag var superkissnödig. Vaknade upp ur en dröm där jag drömde att jag höll på att kissa på mig på en buss brevid zac efron haha, vilken tur jag kunde hålla mä 🙈🙈 vi får väl se hur många gånger jag vaknar inatt. 
 
Imorgon är det jobb igen, eller jag jobbar hela helgen. Sköööönt, då har jag nått att göra 😆 vilodag blir det imorgon, bara någon skön powerwalk efter jobbet! Tränat 6 dagar i rad nu, känner att det är dags för en välbehövlig vilodag även fast några av dom tidigare träningspassen har varit dåliga. 
 
Idag har jag fått mitt proteinpulver från fitnessguru, all kärlek åt smakerna vit choklad samt hasselnöt 💜💜 så imorgon blir det nyttiga chokladbollar till fredagsmys 😉 receptet får ni sen ☺ 
 
nu ska jag läsa lite bloggar, sen sova! Längtar redan till gröten imorgon bitti, bästa starten 😆
 
Puss
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback