morning shape

Har precis smällt i mig en stooor skål med havregrynsgröt och två stora koppar kaffe haha! :-) är ledig idag & är jätte rastlös, mycket som ska göras men jag springer istället runt och gör ingenting haha :-( 
 
Hur ser eran dag ut? Idag ska det tränas hiit intervaller & mage! Jäklar vad hiit intervaller är bra alltså, kände hur det gett resultat när jag sprang igår. Sprang Med lätthet! Kul när man ser klara resultat & förbättring :-) 
Dock ska jag dra ner på kondition, har svårt att lägga på muskler på benen. Och det är där jag har lättast att förlora fett, cardio förbränner ju mycket fett och då blir det lite av ett -/+ resultat på benen där jag vill få liiite mer musklisar :-) men ska köra 3-4 gånger i veckan iaf, hiit intervaller ska jag försöka hinna med 2 gånger i veckan!
 
Intervaller är den bästa konditionsformen som bevarar musklerna och ökar förbränningen & håller igång den även när du vilar! 
 
 
 
Haha ja jag har trosor på mig, men ritade på ett par gröna shorts, fina va? 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback